>nuffnang

Sunday, January 8, 2012

ahhh lari...

Assalamualaikum...
salam ceria selalu...
dalam berduka harus la tersenyum kerana senyum itu indah...mari senyum ramai-ramai :) lebar-lebar tau tap jangan sampai terkoyak pipi mahal cost rawatan nak jahit pipi tu hehehe...

harini ada cerita baru yang sangat seram, erk seram ke? kalau nak tau seram ke tak baca la sampai habis...

Petang tadi aku pergi pasar dengan jiran,merangkap sepupu dan kawan...nak beli kan kokocrunch untuk adik aku emmm... budak demam kalau dia mintak kena la belikan kalau tak nanti dia meroyan...lepastu kitorang jalan la kat tempat baju-baju dan sayur sampai lah hujung pastu kitorang patah seribu balik...tengah jalan didalam kesibukan orang ramai ada pulak la yang menegur kitorang 'hai dik nak kemana?' apa lagi kitorang pun lari la sambil menjerit mak hantu kak limah keja!!! ok aku tipu

Aku ngan sepupu aku lari la tapi tak laju sebab orang ramai sangat, bila pandang belakang orang tu ikut je sampai la tempat orang jual air tebu baru dia blah... pehhh time kena kejar tu memang jantung nak gugur beb ketakutan...orang tu bukannya hantu pun dia spesen dengan Kak Limah jugak la tapi dia ni lelaki tapi tak la sampai nak jadi hantu hahaha...dia ni suka sangat kacau orang tak kira lah sapa pun satu lagi dia ni suka menerjah rumah orang yang pintunya terbukak kawan aku rumahnya dah kena terjah hahaha, kena la mak dia melayan sampaila orang tu penat dan balik rumah dia.

kesian tak kat aku kena kejar hahaha alih-alih kena padan dengan kawan aku terjumpa kat pasar sebab jalan seluh sangat sapa suruh hahaha...

Aku dengar dari orang dia jadi camni lepas kena demam panas yang amat teruk sekali masa muda-muda dulu...

9 comments:

Chuu Muqhlis said...

dia berminat la tu kehkehkeh

EmpayarUtama said...

Kesian dia, belanja la eskrim

fiza nurani said...

Haiyokkkkkk. masuk mimpi malam karang :)

LydSunshine said...

Dia nak berkawan la tu. Dah kalau semua org asyik lari je bila tengok dia. Hehehe... Ingatkan betul2 la hantu kak limah tdi. *pandai plak adik yg demam tu mengidam nak kokocrunch. Demand lettew. hihi.

CekbOlat-bOlat said...

seluh? kehkehkeh.. singkatan bgi slow? mari betulkan ejaan ye adik2 =)

anyway.. terjah rumah? pstikan pntu ttup.. tpi jgn halau tetamu.. rzeki tak masuk

TiraPengemis said...

hehehe...cik bolat detect typo ke? hahhaa

HeNRieTTa JoSe said...

Memang orang sebegini membuatkan Rietta takut....tapi rietta sedey juga tengok dorg nie, kesian...tapi perasaan takut itu lebih menguasai diri rietta....huhuhu....

SHAHIDA SHIDA said...

chuu Muqhlis:diaberminat dengan semua orang yang lalu dihadapannya...

Empayar Utama:bukan tanak belanja dia tanak mintak hahaha...

FizaNurani:tak masuk pun dah kunci pintu mimpi ketat-ketat dah hahaha...

LydSunshine:adik yang last biasa la...

SHAHIDA SHIDA said...

Cekbolat-bolat:terimakasih betulkan ejaan...

TiraPengemis:Cekbolat-bolat nak jadi cikgu sebentar...

Henrietta Jose: tau takpe, lagi-lagi bila penah dengar dia kejar orang pakai parang huh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...