>nuffnang

Saturday, October 5, 2013

.:AKU JIWANG:.





Angin bawalah terbang cinta bersama rindu....

Angin,
Bantulah aku lenyapkan cinta ini,
Bawa ia terbang tinggi-tinggi,
Lalu hapuskanlah ia bersama sayang...

Angin,
Bantulah aku bawa terbang Perasaan ini,
Bawalah terbang jauh-jauh,
Sehingga ia tidak kelihatan lagi,
Hati ku sakit bila ia datang kembali...

Duhai angin,
Kenapa tidak kau bawa pergi perasaan ini,
Sakit - perih aku menanggung rindu,
Kenapa tidak kau bantu aku,
Kenapa!!!

Aku tersedar,
Oh Kau adalah angin yang mampu memberi kesejukan dan kenyamanan kepada manusia
dan bukanyya buang perasaan cinta,sayang dan rindu seseorang kepada seseorang... *sigh...

Hatiku menangis tanpa berair mata...

SHIDA RAMLAN...
11-9-2013...

#AKU JIWANG...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...