>nuffnang

Friday, February 24, 2012

Nasi Goreng Untuk Mak...

Assalamualaikum...


erkkk ups (tutup mulut) hehehe Alhamdulillah aku dah kenyang ni...


Harini bersamaan dengan malamni aku buat nasi goreng yang tak berapa nak sedap tapi boleh lagi dikunyah dan ditelan sebab garam tak cukup rasa tawar sikit kikiki...aku buat dengan sukarelanya kerana sudah tiada lauk untuk dimakan mak aku pulak nak makan sebab nak pegi mesyuarat kat depan rumah, jadi aku pun ambil la bawang, tengah potong-potong bawang mak aku tengok nasik dalam periuk sekalinya nasik dalam periuk dah kosong dah hilang pergi mana ntah. aku pun tak tahu hahaha... mak aku pun basuh la beras baru then masuk kat dalam rice cooker sementara tunggu nasik masak aku pun duduk tengok TV...Sebelum mak aku keluar mak aku bilang "tinggalkan sikit untuk mak lepas mak balik mesyuarat mak nak makan" aku pun jawab ok... dan sekarang tinggal tunggu mak balik untuk merasai air tangan aku, anaknya yang paling baik sekali hahaha... harap-harap dapat komen yang-baik-baik, berdebar pulak rasa hahaha alamak dah macam masuk rancangan Master Cheff la pulak ngeh ngeh ngeh...

p/s aku tanak mak aku lari masuk batu belah batu bertangkup sebab tak dapat rasa nasi goreng aku hehehe sebabtula aku simpan untuk mak...

4 comments:

LydSunshine said...

Rajinnya anak mak tu. Pandai masak plak tu.

TiraPengemis said...

nak jugak!!!

SHAHIDA SHIDA said...

kak LydSunshineL : hahaha tu baru nasik goreng belum lagi nasi briyani hahaha <---poyo je ni...

SHAHIDA SHIDA said...

Tira Pengemis : datang la sini ada lagi disimpan untuk Tira meh meh meh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...